Kızlar kafam karışık mucizemiz bize 5. Senemiz girerken tup bebisle geldi…. 30+5 olduk bin şükür doktorum normal dogumu destekliyor ama bana bıraktı…. hem aspirin hem kan sulandirici kullaniyorum… normal doğum için hiç bisi yapmıyorum egzersiz perine masajı vs.. yani karar veremiyorum normal mi sezeryan mi sizce… esim cokkk heycanli bir görseniz Allah im sezrryan olsun saati günü belli olsun dedi bugun bide bu sira etrafımda 1 2 gun sancı çekip sezeryen na alınan cok oldu… o kadar sancı sekip sezeryan olursa çok üzülürüm gerce normal dediğim epiduralli normal…. sizce ne yapmaliyim