Elfsndkl ayy valla ne sen sor ne ben söyliyim 😂😂 evde olduğumda hiçbişey yapasım gelmiyor zaten rahat bile oturamıyorum eşim oturuş şeklime her defasında gülüyor böyle oturma mı olur diye düşün yani 😂 ayaklarım çok şiş ellerimde şişmeye başladı ellerimde geceleri uyuşma oluyor uyanıyorum zaten uyku arasında dönerken zorlanıyorum kızım sürekli toplanıyor nefes alamayacak gibi oluyorum sorduğuna soracağına pişman ettim 😂😂 ama çok şükür canım son zamanlar illaki bazı sıkıntılar olacak. Senin nasıl gidiyor 🥰