Muhes08 Kızlar detaylı ultrasona kaçıncı haftada girdiniz net şekilde bebeğinizi gördünüz kime benzediğini ??
Deletedmom_5 Muhes08 23+4 te girmiştim az çok belliydi kime benzediği ama bizimki genellikle eli yüzünde oldugu icin anlayamiyoruz bebişlerin keyfine bağlı yani canısı🤗
gullcannn Muhes08 18-24 arası canım. Ben 18+6 da gitmiştim çok netti herşeyi.24 sonrası zaten deri kalınlaştı için damarlarını vs görenek sıkıntı oluyormuş. Oyuzden 23 te en son gitmeye çalışın
Elfsndkl 21+6 da girmiştim ben canım doktor herseyine bakmıştı . Ha bide bebeğin pozisyonu çok önemli
Muhes08 BelisinAnnesi bende 22+1 im bebeğimi güzel görebilmek için kaçıncı hafta uygun acaba doktorum bu hafta girebilirsin dedi ama ben iyice herseyi belli olsun istıyorum
Minikturtageliyor Seda_nrr benim bebek makat pozisyonundaydı doktor göbeğime vura vura döndürdü shshshs
BelisinAnnesi Muhes08 çok uygun bir hafta bence canım çünkü 24 ve snrası bebeğin derisi kalınlastıgı için detaylı ultrason çok verimli olmuyor en güzel hafta 22 ile 23 bitimi