Aleynaa1 canım bende yaptırmamak istiyordum ama eşimin yaptırcaz dedi zaman karşı çıkamadım… Tabikide sonuç ne olursa olsun bebeğimi aldirmazdim.. ama çok şükür değerler normal çıktı şimdide ıyikide yaptırmışim dedim nedense pişmanlık duya bilirdim neden yaptırmadım neden?…. tabikide yine senin kararın..