Kızlar herkese merhaba :)
Uzun bi aradan sonra kendimi toparlayıp geldim buraya:) aslında çok uzun bir ara değil bugün doğum yapalı 42. Gün. Ben hamileyken uzun doğum hikayelerini okumayı çok severdim. Belki aranızda sevenler olur diye bende yazmak istedim. Gelelim hikayeme..
15 nisan da ilk çatı muayenemi oldum ve doktorumla doğum şeklini konuştuk. Bebeğin kilosunu 3900 gördüğünü ama muhtemelen düşük kiloda doğacağını söyledi. Ultrasonda yanılma payı var dedi eşinle konuşup bana haber ver dedi bende eşimle konuşup sezeryan olmaya karar verdim. Bana 3 gün sonraya gün verdi ama bir de ne olsun🤭 eşime sahur hazırlamaya kalktığımda sancılarım başladı. Yalancı sancıdır diye pek önemsemedim taa ki elimdeki tabağı yere düşürene kadar. Dakika tutmaya başladım 10 dakikada bir geliyordu hemen doktorumu aradım hastaneye gitmemi söyledi. Hastaneye gittiğimde ebe 2 parmak açıklığın var dedi. Nst ye bağlandım doğum sancılarım düzenliydi doktorum geldi suni sancıyla istersen normal doğumu dene dedi ama ben istemiyordum çünkğ yan odadaki kadının doğum anına bi nebze şahit olduğum için panik yaptım bian ve istemedim. Beni sezeryana hazırladılar. Kan tahlili covid testi vs yaptılar bu arada gece 3 dü. Sabaha sezeryana girecektim. Sancımı sabaha kadar çektim sabah yine açılmama baktı doktorum bi umut normal doğururum belki diye ama yok hiç ilerlememişti. Ameliyat haneye girdim. En çok korktuğum spinal anesteziydi. Anestezi uzmanı ne şekilde anestezi almak istersin dedi bende spinal olsun dedim. İnanın kızlar hiç acımadı hiç birşey hissetmedim iğneyi olurken. Uyuştuktan sonra sonda takıldı onu da hissetmedim. Ameliyat başladı , oğlumun sesi hala kulaklarımda. Hemşire hanım bol bol resmini bile çekti doğum anının :) bu arada oğlum hepimizi şaşırtarak 4100 gram doğdu. Doktor iyiki sezeryan istemişsin dedi.odaya geldim oğlumu emmesi için verdiler bana sütüm çok az geliyordu ve rengi sarı gibiydi. O ilk ağız sütüymüş ve çok önemliymiş sütün hiç gelmese bile emzir dedi hemşire bende öyle yaptım. Doğumum plansız gerçekleştirdiği için yanıma ne humana çaylarını alabildim nede başka birşey. Ama sütüm ilk emzirmeden sonra bol bol geldi. Doğumdan sonra ilk ayağa kalktığımda da problem olmadı karşıya bakarak bi iki adım derken yürümeye de başladım koridorda. Velhasıl kelam oğlum şuan yanımda uyuyor :) bi kaç tavsiye vericek olursam eğer ;
Depend gerçekten söylendiği gibi var hayat kurtarıyor resmen. Çünkü hastanede takılam hasta bezleri çok büyük. Ben M beden aldım bana tam oldu 58 kiloydum.
2 tane önü düğmeli pijama koymuştum ama bana hiç yetmedi bence 3 veya 4 tane konulabilir.
Ameliyathaneye çok süslü hastane çıkışı vermeyin derim ben çünkğ kan vs olabiliyor ben iyiki vermemişim.
Yanıma 20 tane bebek bezi aldım ama anca yetti.
Bu arada aldığım kilolar tamamen gitti doğumdan 10 gün sonra eski kiloma geri döndüm 46 kilo olarak yoluma devam ediyorum😂 sormak istedikleriniz varsa seve seve cevaplarım🤗