Merhaba 😊 Ben 16+1 günlük hamileyim. Geçen hafta kızım olacağını öğrendim, yediklerimden olsun cildimin birden güzelleşmesinden, aşerdiğim şeylerden hatta ultrason kesesini gören herkes oğlan diyordu. Çin takviminde de oğlan çıkmıştı. Yani diyeceğim o ki bence belirtiyle alakası yokmuş yani ben de olmadı en azından. Rabbim sana da gönlünden geçeni nasip etsin inşallah 🙏