Gulsuzek Merhaba 🥰 5 haftalığız. Yeni öğrendim ve bilmeden bir sürü aşermişim :) acı,erik,cola,kırmızı et gibi şeyler. Bir yaşında bir kızım onda yaş pasta tatlı şeyler çok yedim bu sefer bi değişik :) siz neler aşerdiniz cinsiyetiniz ne?😀 biraz konuşalım
[silindi] Gulsuzek bu asermek mi oluyor yoksa kendi nefsiniz mi istedi 🤭🤭 ben onu tam ayırt edemiyorum. Bazen canım erik çekiyor. Aserme olduğunu sanmıyorum çünkü eriği çok severim. Ya da canım karpuz ister aserme onunda olduğunu düşünmüyorum kendi nefsim istiyor diye düşünüyorum 😂😂 aserme tam olarak ne bilmiyorum. Duyduğum kadarıyla burnunda tutuyormuş kokusu
Susamtanem2 Gulsuzek 2. Hamileliğim hiç as ermedim ikisinde de ama kızımda normalden çok tatlı yedim oğlum olacak bunda da erik yiyorum
derya46 Gulsuzek benimde oglum olacak inşaallah seftali ekşi elma erik birde işkembe çorbası canim cekmisti
akgunbirsen Gulsuzek ben hiç aşermedim, aşermiş gibi falan yapmadım. 🙃 eşim diyor gece beni kaldıracaksın diye bekliyorum mevsiminde olmayan bir şey isteyeceksin diye 😀
Susamtanem2 [silindi] Al benden de o kadar ben zaten normalde de erik falan çok yerdim şimdi de yiyorum ama rüyalara giriyormuş kokusu geliyormuş falan bende öyle olmadı
defnes_mom [silindi] hamileliğimden önce hiç ekşi yiyemezdim ama canım ekşi erik çekti ve de rüyamda gördüm . Aserdigim tek şey buydu ama tatlı vs onları zaten severim o yüzden yiyorum 🙈☺️
[silindi] Susamtanem2 bende de hiç öyle olmadı 😂😂 eriği zaten kendimi bildim bileli severim. Niye bebeğime suçu atayım ki 😁😂 annesi nefsine düşkün onun bi sucu yokkkkk🤰😂😂
Humeyra35 Gulsuzek Benim ilk erkekti hep tatli yedim bu gebeligimde hep eksi yiyorum tatlidan tiksiniyorum ama buda erkek bence cinsiyetle alakasi yok bu durumun bilemiyorum 😇
Pembe_duslerr Gulsuzek soğannnnn😅😅😅 kahvalrıda bile soganı dograyıp sumak limon yapıp yiyordummm 😅😅 ve bu iki ay sürdü her sakika yeme istegi vardı aabah aksam.sonra geçti gitti.oğlum olacak nasipse.ilk cocugum kız ikisindede ekşi ve tuzlu cok yedim cinsiyeti buna baglamıyorum biraz ben.
defnes_mom mervesmd bulantın yoksa çok şanslısın canım inşallah hiç olmaz ☺️ herkeste aynı olmuyor bunyeyle alakalı biraz da herhalde
Konul95 İlk defa bu gün gofret kokusu geldi burnuma onu istedim , şuana kadar öyle istememişdim bir şeyi :)) 25+5iz. İlk kızımda da öyle bişey olmuşdu çıldırıyordum az kalsın :D ama neyi aşermiştim unutdum onu
Hidayetliya20 Gulsuzek ben 9 haftalık hamilym 😊 canım sürekli domatesi tuzlayarak yemk istiyor… Bi kere erik çekmişti bide antakya simidi vardır bizim burda ondn yemk istemiştim 🤭