iremibrahim Mom7272 25.haftadan beri baş aşağıydı gelişimi 1-2 hafta geriydi hep kilo alımı cok azdı doktor kendı sordu doğum şekli ne düşünüyorsun dedi sezeryan dedim bugün son kontrolde gün verdi canım 🥰
Sema3300 iremibrahim 37+1 erken değilmi alınması için .. benimde spinal sezeryan olcak 39 haftayı beklicez iyice gelişim için bebisin🙌
iremibrahim Sema3300 bende artık gelişim durdu gelişim geriliği vardı o yüzden ve artık ayağa zor kalkıyorum 25.haftadan beri baş aşağı nolur nolmaz doktor ciğer geliştiricide vurdu
Ahududunun-annesi iremibrahim zor ayağa kalkıyorumdan kastınız nedir Bende 26 haftadayım, erken doğum riskim var ve bebek baş aşağı dönmüş durumda Ayaka kalktığımda pubis kemiğim yani vajinanın oradaki kemiğim ağrıyor. Sizin de öyle miydi?
iremibrahim Ahududunun-annesi aynen o şekilde baskı oluyordu yani cıkcak gıbı ben şükğr kavuştuk darısı söze sakın stres yapmayın
Csknaz iremibrahim nasıldı kuzum doğumun ayağa kalkıp yürüs fln yaptın mi evladın nasıl verdiler mi yanına 🙏
Bebegimibeklerken22 iremibrahim bizim de gelişim geriliğimiz var karın bölgesinde kilomuz 2900 senin gibi bende oğluşumu Allah nasip kısmet ederse 2 haziranda kucağıma alacağım 🥰😇