burcuburcu KayaAlTimimi bendede tam tersi çok geç uzuyo tüylerim ilk hamileliğimdede aynısı olmuştu ama ağda problem tabi bebde jilet kullanıyorum mecburen onunla bile yarın yamalak oluyo göremeyince 😒
Meryem22 Evet canim maalesef o sorun bende de var.öncekinden daha sık uzamaya başladı,bide lazer epılasyonu yapamıyorum,ağda bende alerji yapıyor,jilet kullanmaya başladım,o da tenimi koyulaşdırdı özellikle bikini bölgesinde kararma oluşmuş
KayaAlTimimi Meryem22 sorma canım bende lazer yapamıyorum şimdi zor gerçekten hangi birime yetişeceğim şaşıyorum
alparslanliva Meryem22 yanlarda var evet bide ben beyaz tenliyim bende rahatsız oluyorum ama artık düşünecek kadar iyi hissetmiyorum kendimi jiletle alıyorum sancım oluyo makineyle yaparken.
KayaAlTimimi burcuburcu ben genital bölgeye jilet sürmüyorum ağda fakat zor oluyor yine de acısı 😒 birde bazı yerlerim mesela koltuk altım biri çok azaldı geç çıkıyor önceden lazer yaptıgım için sanırım etkisi azalmıştı fakat şimdi hormonlardan tekrar uyandı sanırım 😂
Aysealty Bende de tam tersi geç uzuyor benim bu durum hosuma gitti😅kaşlarımı aldırmaya bile 2ayda bir gidiyorm artk
IremFidan 35 haftalık oldum bende 2 hafta sonra kontrolüm var çatı için ağda yaptırıcam ama korkuyorum 😣
Alinmavi Bebek erkekse daha cabuk uzar derler testesteron nedeniyle, kizsa ostrojen nedeniyle daha gec uzayabilir incelebilir hatta dokulmeler olabilir. Ama bunyeden bunyeye farklilik da gosterebilir. Ben jilet yapiyorum bu kadar kisa surede kararma olmaz zaten. Olsa da baska carembyok
Alinmavi KayaAlTimimi uok canim maalesef kullaamiyorum artik asagi taraflari goremiyorum ve uzanamiyorum jilet bile zorluyor. Zaten sancili bir hamilelik geciriyorum daha fazla aciya gerek yok 😰
KayaAlTimimi Alinmavi anladım canım beni de kendim almıyorum ama yine de acıyor yani 😒 bilmiyorum jilete tekrar dönmek istemiyorum ama bazen düşünüyorum