Burda hep okurdum sırt üstü yatamıyorum falan diye. 27+3 deyim. İki gündür bende yatamadığımı fark ettim. Yattığımda 2 dk sonra boğazıma birisi bastırıyormuş gibi oluyorum. Yan dönünce geçiyo. Bu haftalarda mı başlıyo. Yani o yatamama haftası bu hafta mı😄