Gupssse Iyi geceler kızlar bir kaç gündür sağ göğsümde sizi vardi.az önce fark ettim ki koyu olan kısmında kabarcıklar var ve meme ucu ikiye bölünmüş sanki diğerinde öyle bir şey yok.basina gelen var mı neden olmuş olabilir neler yaptınız(31. haftadayim)
Omerhatice Gupssse bendede oldu canim oglumdada olmuştu ama ilk diye anlamadjm onemsemedim sonrasinda doğumdan sonra emzirirken çok çektim ağladım valla gec kalmıştım.. Simdi kizimdada aynısı oldu hemen lahsinoh krem aldım onu kullanıyorum hamd olsun kullanmaya başladığımdan belli sizi kaşınma kanama olmadi daha dene istersen 🤗
Escyln Gupssse aynısı bende de oldu doktor garmastan pomat al dedi lansinoh icinde lanolin olduğu için önermedi iyi değilmiş o
Srfyldrm Gupssse aynı haftadayız benim 21. Haftada başladı öyle olmaya ara ara çok canım ynıyodu 3 gündğr lansınoh krem kullanıyorum baya etkili oldu
Gulsenyilmaz Gupssse bende de 32 haftada öyle oldu ağriyordu dokunamiyordum kendi yaptığım kantron yağıni gogus ucuna sürüp gogus pedi ile kapattim gece yatarken iki gün yaptiktan sonra üçüncü gün cok şükür geçti simdi de ara ara yapıyorum tekrar olmasın diye
Gupssse Omerhatice ben de normal normal diye geçiyordum ama iyice arttı lansinoh u gebeyken ne zaman kullanmaya başladınız
Omerhatice Gupssse 27 de basladjm canm Onu bebeği emzirirken de kullanabiliyorsun silmeden. Oğlumda kullanmıştım bi o fayda etmişti.🙏
Gupssse Hepimize geçmiş olsun kızlar çok teşekkür ederimyarın doktoruma sorayim bakalm o hangisini diyecek
Escyln Seliner lanolin hayvansal atıklardan yapılıyomuş hatta amerikada satışı yasaklanmış lansinohun