BelisinAnnesi Misskokuluminikk canım ben de şehir hastanesinde doğum yapacağım inşallah fakat sezeryan olmadığın sürece orada refakatçi yok maalesef … ama gebe okulu var oraya kayıt olup derslere int üzerinden karılırsan refakatçi hakkın oluyor .. ben kayıt bilgilerimi verdim bekliyorum.. 30+4 üm
Kayla Refakatçinize kimsenin müdahele etme gibi bir durumu olamaz istediğiniz kişiyi refakatçi olarak yanınıza tercih edebilirsiniz.