Nuranyldrm Kızlar Doğum yapalı 4 ay oldu daha yeni bugün adet oldum ama açık renkli geliyo normalde koyu gelirdi hep başına gelen bilgisi olan var mı
Kadirvemalik Benim de öyleydi ilk doğumum da cnm 4.ayda adet oldun ilklerde açık geldi sonra köyü ve çok geldi. Bi kaç güne koyulaşıp gelir bisi olmaz
Nuranyldrm Kadirvemalik ya bu msjınla çok rahatladım Allah razı olsun kanın rengi açık dupduru olunca ödüm koptu
Kadirvemalik Nuranyldrm bişey olmaz canım eğer birkaç gün hala oyle devam ederse hastaneye git ama ihmal etme