Sakıncasını bilmem ama bence sakıncalıdır. Bide boşa gider seanlarınız. Ben yıllar önce yaptırdım. Bu zamana kadar da hiç çıkmamıştı. Hamilelikte tekrar çıkmaya başladı. Hormonlar etkiliyo. Bence doğumdan sonra yaptırın tertemiz. Ben mecbur bi kaç seans daha gidicem.