Dilekkkkkkk ben 6 haftaya girerken kanamam oldu ama kırmızı regl kanaması gibiydi öyle olduğu zaman sıkıntı oluyor siz takip edin lütfen benimki düşükle sonuçlandı şuan da 5+1 hamileyim allahım kucağıma almayı nasip etsin inşallah şuan bile her tuvalete girdiğim de bakıyorum bir kere o korkuyu yaşadığım için