Ben öğrendiğimde 6 haftalıktı ve ben çok ağrı çekiyordum öğrendiğimde doktor a ilk onu sordum ve “dayanamayacak kadar şiddetli ağrın olursa ekstra kanaman olursa gelirsin onun dısında her ay adet dönemlerin geldiğinde ağrın olabilir normal” demişti Şuan 9 haftalık ağrı falan kalmadı diyebilirim