Gulecan canim ben 12 gun once 10 saatlik yol yaptim 2 gun oncede 10 saatlik yolu geri dondum 7+1 hamileyim kalp atisini orada duymustum giderken pek sorun olmadi ama bazi yerlerde yollar cok kotuydu donerken tam bi eziyetti bana ayagim hep uyustu sol kasigim ve belim cok agriyodu cok korktum geldim hemen ertesi gunu (dun) hastaneye gittim bi sknti yok cok sukur sende cok dusunme Allahin izniyle bebegine bisey olmamistir ne yolculuklar yapiyolar fransadan istanbula arabayla geleni duydum hic bisey olmamis sen icini ferah tut Allah saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin 🙏🏻