Csknaz sezaryen olacak cnm şekerim oldugu için biraz erken alacak haftaya cuma günü kontrole gidecem gün verecek bana biraz bebegin suyu azalmış bu yüzden doga bilir dedi sıkıntı olmaz artık 36 haftalık olacaz 37demi alır 36damı artık bilmiyorum rabbim hepimizi hayırlısıyla kurtarsın saglıkla alalım bebişlerimizi inşlh 🤲🤲