Şişli eğitim araştirma hastanesindeki asistanlar neden bu kadar kibirli. Her zaman uzman doktor olmuyor yanlarinda havalarindan geçilmiyor. Görüntü istedim 26 haftalik ekrana sigmiyor zaten diyip vermedi. Boyunu kilosunu sordum bi bebek gibi düşünme onu o kucuk birsey dedi. Cevap vermeye aciz zorla agizlarindan laf aliyorum bu ne ya.