Brnv66 backtosun bende de öyle oldu randevu aldım bir hafta sonrası için. Bakalım ne olcak merak etmeyin henüz biraz erken olabilir
Gokyz123 backtosun 5+5 te ben de göremedim canım. Yarın bir daha randevumuz var 6+5 te inşallah görürüm diyorum. Yani korkma biraz erkendir. Kalp atışlarını duyana kadar bu korkular devam edecek 🤷🏻♀️🌸💕
Ece_A Gokyz123 kesinlikle 😊 İnsan başlarda tereddüt ediyor fakat içinizi ferah tutun yakında kalp atışı da duyulur ☺️
Gokyz123 backtosun inşallah çok teşekkürler. Şu günler hemen geçsin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸🥰
Gokyz123 backtosun Henüz gitmedik. 12 de randevumuz bakalım gösterecek mi 🙈 haber veririm mutlaka 🥰🙏🏻
backtosun Gokyz123 ayy çok çok çok sevindimmmm darısı başıma ben de 6+5 oldum bugün🙏🏻 Haftaya randevum var
Liyuzamom Deniz59 doktorun dediği 10 güne göre 6+2 oluyorduk cuma gününe denk geliyor bizde pazartesi gidelim netleşsin dedik