Merhaba hanımlar ben 37+1haftalık hamileyim. Bugun doktor kontrolumde doktor bebegın pozisyonunun degısık oldugunu soyledı. Bu ne anlama geliyor sizce sezeryan dogum falan olur mu bu sekılde. Yoksa bebek daha pozisyonunu degıstırıp kanala gırer mı? Basına boyle bı durum g de len, yasn varmı acaba? Aklımda bırsuru soru??