[silindi] 24 haftaligim tam.. bi kac haftadir sarımsı süt gbi bir sey geliyordu cok az. Az once kanli 1 2 damla bi sıvı geldi bunu yasayan var mi normal bi durummu doktora danismali mym aciliyeti var midir acaba merak ettim cok 🤦🏻♀️
cerencaliskan [silindi] kanlı sıvı gelmesi kesinlikle tehlikeli bir durum sakın geciktirme doktoruna görün yada bir acile git
aslihanakin [silindi] kanlı sıvı önemli. Ihmal etmeyin. Bende bekarlığımda mememden sıvı geldiği için dr a görünmüştüm. Fibroadenoma (Iyi huylu tümör) rastlandı.
[silindi] cerencaliskan ay neden oluyor ki😥 suan gidemem kimsem yok esim yanmda degil cocugum uyuyor sabahi beklemek zorundayım
cerencaliskan [silindi] geçen sene bende de önce akıntıyla başladı fark edince hemen doktora gittim iyi huylu tümör çıktı ( ama kanlı olması iyi değil )
[silindi] aslihanakin nasil bir kan acaba ilk gebeligimde emzirmenin ilk gunleri kanlı oldgunu hatırlıyorum hatta hastaneye sütü goturmek istememistim doktor getir mutlaka demişti ama smdi hamilelikte boyle de erkn bi haftada endiselendiedi beni. Sadece 1 bilemediniz 2 damla kadar sadece kan degil ama boyle değişik bir sıvı 😥
aslihanakin [silindi] hamilelikte normaldir belki bilemiyorum. Benim başıma bekarken geldi bu durum ve kanlı değildi. Kanlı daha riskli diye biliyorum sadece. Siz kendinizi kontrol edin ihmal etmeyin yinede.
cerencaliskan cerencaliskan [silindi] ama hamile olup olmamak önemli değil göğüsten gelen kanlı sıvı çok önemli bir doktor kontrolüne gittiniz mi