Ben yeni evliyim ve 3 aydın korunmuyorum bıraktım korunmayı bu ay karnımın hafif aşağısında sureklı ağırlar oluyordu ve sanki şiş gibi hissediyordum adet dönemim yaklaştı ondandır dıyordum adetim olmadı test için kaç gün beklemeliyim birde bu kasık ağrıları normal mi ?