İlk bakıldığında beta 137 çıkmıştı 2 gün sonra 341 e yukselmişti geçen hafta çarşamba baktırmıştım en son şuan beklemede kalayım mı durumlar nasıl 🥰😇 sabırlıyımdır beklerim biraz daha görüştüğüm doktor 7 haziranda gelecekmiş izinden o zaman mı gideyim yoksa öncesinde acile bi baktırayım mı kararsızlıklar içinde kaldım 😇