Olcay1 33+1 günlük hamileliğimde normal dr kontrolüne gittim ..Direk hastaneye sevk etti bebeğin başı çok aşağıya inmiş diye ..5 gündür hastanedeydim ilaç tedavisi görüyordum ..Dün bana öbürsü gün taburcu olabileceğimi söylediler serumları ilaçları kestiler ..Ben taburcu olmacağım diye rahatken dün 20:30 gibi suyum geldi..Korktum sonra yavaş yavaş sancılar ..Sağdıcımı aradım annesiyle birlikte geldiler ..Bu arada Almanya’dayım..Gurbet elde zor..Sadıcım öyle yardımcı olduki bana anlatamam Allah razı olsun Allah darda bırakmasın ..Tam bir hemşire gibi moral ve taktik verdi.. Iki saatlik aci ve sancidan sonra dogdu oglum 00:28 😍.Yeniden dogmus gibi oldum güzel duygu herkesin tatmasi dilegiyle ..Normal dogum cok iyi cektiginiz aci dogumdan sonra sifira iniyor.. Dogum sirasinda bagirmanin ise yaramadigini farkettim..O zmn bebeği aşağı itmiyorsunuz Doğru nefes alip vermeye konsantre oldum ..Ebe cok iyi yapiyorsun dedi..Size tavsiyem bağırıp çağırmak yerine yavaşca burundan nefes alın ağızdan verin ..Çok işe yarıyor ..Hepinizi Allah bir sancıda kurtarsın🙏🏻🌷🌷
Suelllomerr Olcay1 allah kurtarmış canım kesinlike bağırmak sadece moral gibi oluyor. Bende hiç bağırmadım devamlı sancı geldikçe ikindim ve 3 saatte suni sancı olmadan 11 cm ile doğumum oldu
Olcay1 Didtas yok sadece nefes alması için felan hortum felan bağlamışlar içim acıdı görünce 😔Çok fazla o minik beden için onca şey ..Başkada sağlığı felan yerinde çok şükür 🙏🏻
BraTurgut Erken doğmuş bebeğiniz sağlığı iyi mi kaç kilo doğduuu rabbim sağlıkla büyütmenizi nasip etsin inşallah