bende de belli süre kaşıntı oldu geçti sonra kullanılan kremle yağ ile alakalı olabilir. çatlak olusuyor diye düsünüp hemen canınızı sıkmayın kaşımayında ama sebebiyet vermemek icin. bende çatlak olmadı mesela cok kasınmama rağmen. ama kaşımamaya özen gösterdim. soğuk serin biseyle kompres yapın kaşıntıyı rahatlatıyor