Arkadaşlar 21+2 oldum. Son zamanlarda aşırı sinirlilik hali var üzerimde her an herkese patlayacak gibiyim. Neden böyle oldu anlayamıyorum😔 eşime sinir oluyorum kızıyorum ve mutlu olamıyorum ufak şeyler gözümde büyüyor. Kendimi çok üzüyorum ben bu durumu nasıl aşabilirim