AselAslan Başakşehir çam ve sakura hastanesinin ultrason makineleri nasıl ? 16. Haftada gitsem cinsiyet belli olur mu ? Yoksa özele mi gitmek lazım ? Bazı devlet hastanelerinde ultrason cihazı çok kötü oluyor buraya giden var mı
Gulseminhaliscelik AselAslan ulturosanları gayet iyi ve kaliteli cinsiyeti de söylüyorlar. Doktorlar gayet iyi düzenli testlerini falanda yapıyorlar.
yeniannna34 AselAslan valla oraya takipliyim her seferinde kıza benziyor ama kesin değil diyip duruyorlar acaba ne zaman kesin olcak bilmiyorum 19 hafta oldum😊😀
Esmabz AselAslan bende en son 11 haftalıkken gitmiştim hareketlerini bile bariz gördüm gayet iyi ultrasonlari fakat randevu bulmak çok zor söyleyeyim talep oluşturup öyle alın derim :)
yeniannna34 AselAslan bende sefakoyde oturuyorum burda minibüs falan da gidiyor ama sen nerde oturuyorsun