İyi akşamlar arkadaşlar pck bir anne adayı olarak geçen ay kontrole gittiğimde doktorum bugüne göre 10+4 haftalık olması gerektiğini söylemişti bugün kontrolüm vardı bebeğin gelişimi olarak 11+1 olarak gözüküyor dedi normalde adet tarihim düzensiz olduğu için tam net değil bugün bebeğinizin erkeğe benzediğini söyledi tam net olması için 16 haftalığı beklememiz lazım dedi acaba sizede böyle deyip sonradan cinsiyeti değişen oldu mu? Bi tane oğlum var çok şükür tabi sağlıklı olması bebişimizin ama merak ettim.