Kızlar iyi geceler ❣️
Beningecen haftalarda yani 17 18 mayıs yumurtlama 19 mayıs çatlama oldu 3 günü de değerlendirdim daha sonralarda gün aşırı devam ediyorum ama bügün fazlasıyla kasık batmalarım oldu eğer tuttuysa şuan dölleniyormudur yoksa tutunma falan mı ki ne zaman test yapsam ögrenebilirim bat 6 mayıs erken yumurtladım biraz