Alya_7 ben lansinoh aldım, garmastan da aklımın bir köşesinde. Eltim doğum yaptı garmastan almış o da ama demişler ki yara olmadığı sürece garmastanı sürme, bu sefer yara olduğunda bir işe yaramaz. Yani anlayacağınız düzenli olarak lansinoh kullanacağım(bu içeriği organik denilen kavanoz şeklindeki balm olandan aldım), olurda yavrumu emzirirken yaram olursa da o anlık eşim gider eczaneden garmastan alır. Şimdiden almayacağım. 120 TL civarında felanmış sanırım