Tes Arkadaşlar meraba doktora sezeryana kaçıncı haftada başlarsınız dedim 39 dedi sonradan geldi aklma o anda sormayı unutmsm 38+2 mesela 38.hafta diyemi.gecio 39 diyemi yani tam.kacinci haftayı kapsiyor bilen varsa anlatsa sevinirm :)
Nurhanimm Tes 39 olmaz kuzu genelcr iki gun falan kalmissa sayarlar 38 +5 fLn olurs derki 39 un icindesin
Nurhanimm Tes evet. Sezaryeni erkenr almaz eger acilman yoksa suyun azalmadiysa rixk olurs 38 haftads bile alinir. Ama sana 39 dediyse en gec 38 +5 te alabilir.
Tes Nurhanimm anladım canım sürekli.suyum artiyor diyetle kontrl altına aliodum ama riske atmak da.istemyrm 38 +0 die.dusunmustm doktor 39 u zorlarız dedi hayrlisi bakalm
Nurhanimm Tes 38 de bile. Dogsa nefes alir kuvoze girmez icin rahat olsun dogurursun kucagina verirler😊hayirlisiyla gecer merak etme hic