16+4 haftalık olduk bugün ki kontrolüm de erken doğum riskim var diye iğne yazıldı. Ciğerler gelişsin diye. İnternetten baktım 24. Haftadan sonra vuruluyor diye okudum kafam karıştı. Bu durumu yaşayan anneler var mı. Ciğer geliştirici iğne vurduran. Pazartesi sonuç alacam doktoruma soracağım. Ama yarın iğneyi vuracam. Bu durumu yaşayan bilgilerini yazar mı rica etsem 🥰🙏