Tuubacvk 4 aylık hamileyim uçak yolcuğu yapacağım havaalanındaki geçtiğimiz cihazlar bebeğe sıkıntı oluyor mu acaba ?
Merveee34 Tuubacvk hayır . Orda çalışan bir hamile arkadaşım vardı doktoruyla özellikle bu konuyu görüşmüş asıl x-ray ışınları çantaların bakıldığı cihazda . Ama içim rahat etsin dersen güvenliğe hamileyim de zaten geçirmezler üstünü ararlar
Kbrarz Tuubacvk canim havalimaninda ozel guvenlik gorevlisiyim kapilardan gecebilirsin hicbir zarari yok x-ray cihazlari yani esyalarin kontrol edildigi cihazda radyasyon var.
Nilasyamom Tuubacvk benim doktorumun verdiği kitapçıkta kesinlikle x-ray den geçme yazıyordu geçmiyorum hiç dikkat ediyorum .
Tuubacvk Merveee34 hamileyim geçmek istemiyorum demiştim memleketime gelirken oradaki güvenlik kadın kötü bir üslupla azarlamıştı beni ondan dolayı öğrenmek istedim açıkçası
Merveee34 Tuubacvk direk şikayet etseydin keşke .. Zararı yok ama hamile olduğumuz için geçmek istemiyoruz ki en doğal hakkımız ..ben diğer hamileliğimde geçmeden söyledim geçirmediler aradılar üzerimi.
Deletedmom_5 Havalimanı bu konuda tabiki daha kuralcı ama ben bugün avmye girdim ve geçmek istemedim saygı duydular hiç kimse ses çıkarmadı