Senemolcay Merhabalar🥰 biz 33 haftalık olduk bebeğimle herşey çok güzel gidiyo fakat hergün bebeğim hıçkırıyor bugün bazı günler iki defa da oluyo haftaya kontrölüm var doktoruma sorucam sizde de oluyomu bu normal mi
Feyy Senemolcay hergün oluyo artık ne zaman başladığını da unuttum ve giderek daha uzun sürmeye daha belirgin olmaya başladı emme refleksi geliştiği için iyi bir şey diye biliyorum
Deletedmom_5 Senemolcay hıçkırınca ciğerleri gelişirmiş korkulacak bir şey yok bende 33 haftalığım hiç hıçkırığını hissetmiyorum yada ben anlamıyorum 🤷🏻♀️🙂
Elfsndkl Hıçkırık olması güzel bir şey korkulacak bir şey yok bebeğin emme refleksi gelişiyo demektir.
H112 Bende 34 haftalığım bende hemen hemen hergün hissediyorum bugün kontrolüm vardı hersey yolunda çok şükur
Deletedmom_5 Senemolcay öyle diyolar ama benimki genelde bir taraflara toplanıyor tekme atmaları falan bıraktı sayılır 🙂