Kızlar bebek şuan baş geliş ve kanalda gözüküyor doktora gittiğimde bunları öğrendim.
Bugün yengem ile konuşurken, Çatı muayenesinden konu açtım, ne zaman olur korkuyorum vs.
O da bebek baş aşşağı ise zaten normal doğum belirtisi, bana yapmadılar 2 çocuğunda da dedi. Doğum anında olmuş sanırım onun
Doğru mu bu, aranızda Çatı muayenesi olmayan var mı.
Ve oluyor sa da korkuyorum, acıyor mu