YuvarlanamayanPandaa Rtpskl1111 ben hüma dinçer sümere başladım cinsiyet görmek için 3 kez yarım saat arayala sabırla baktı saolsun herşeyi söyledi memnun kaldım fiyatlarda uyguna geldi bana
Hilal_cskn38 Rtpskl1111 Acıbadem Fatma Kutlusoy hastanede doktorumda çok iyi harıka aile gibi bana ilgili güleryüzle bılgılı
yagmurakcali Rtpskl1111 ben tekden hastanesi Gülcan yazıcı özgüne gidiyorum çok memnunum 2. Gebeliğim düşünürseniz tavsiye ederim 🤗
YuvarlanamayanPandaa Rtpskl1111 ilikindede ikincisindede aynısı oluyor kuzum benim ikinci genede bocaladım biraz çok araştırdım acıbademden gelen bir doktormus ki acıbadem iyi bir hastane vede çok öneren oldu bende memnun kaldım bakalım ileride 😊😊
yagmurakcali Misskokuluminikk evet canım şuan 3000 TL ama haziranda zam gelecek demişlerdi 3750 filan olacak büyük ihtimalle 🤷🏻♀️
nur_3838 Rtpskl1111 Acıbadem hastanesi Cemal Ünlü hoca kesinlikle tavsiye ederim çok ilgili, bilgili bir doktor
Emrenisanur Rtpskl1111 Hüma Hastanesi’ne Cahit beye gidiyorum çok ilgili bir doktor güler yüzlü sorduğun her sorunun cevabını alabilirsin önceki gebeliğimde de kendisine gittim çok memnun kaldım tavsiye ederim
kedidirokedi Rtpskl1111 mustafa taş a gidiyorum memnunum fakat çok kalabalık ve yetişemiyor haliyle gidip beklemeyi sorun etmezseniz öneririm
Hilal_cskn38 Ozge2805 çok iyi anlayışlı Güler yüzlü doktor iyki diyorum bende rabbim nasıp ederse doğumumuzda o yaptıracak bakalım hayırlısı kaç haftalıksınız
miraykumru Hüma hastanesi Cahit hocaya gidiyorum,çok memnunum,tek tek size anlatıyor vakit sorunu olmuyor,hem muayene hemde doğum uygun 🙏🏼
Ozge2805 Hilal_cskn38 19+1 deyiz evet çok iyi çok ilgili bir doktor 🥰 başından beridir kendisine gidiyorum zaten doğumdada birlikteyiz