Minnosannem12 Canım kızım 38+6da geldi sezeryan doğum yaptım şuan gayet ikimizde iyiyiz canım kızım hosgeldin darısı sizlere insllah ❣️🧿🤲🤲
hanibazen Minnosannem12 sağlıkla büyütün inşallah. ben de yarın sezaryen olucam biraz bahsedebilir misiniz süreçten