Tugcala 41+1 de doğurdum kızımı. Yatış verdiler 41de hiçbir belirtin yoktu çünkü suni alacaktım.
Alttan muayeneler ile kendi sancılarım geldi ertesi gün sabah doğum yaptım 🤗
Bekkeyin geleceği varsa geliyor yoksa da bı günü var o zaman bı şekilde geliyor 😍