Rukiyeklc Tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz sizce hangisi daha kullanışlı park beşik mi ahşap beşik mi
Lulemom Rukiyeklc ben kiwi zoody aldım. Bi bakın isterseniz. Park beşik mantığında ama görünüşü daha bi kibar geldi bana. En azından bi kere beşik aldım diye düşünüyorum.
Mumin Ahşap anne yanı bnce park beşik içi çok geniş yeni doğan için uygun değil 6 aydan sonra kullanılması bnce daha doğru tabi bu bı ön goru 🙏
Babyyurtseven1- Park beşik almayı düşünüyorum ayrıca reflü yatağı alacağım baya araştırdım zaten reflü yatağı hem gün içinde başka yerlerde hem park beşik içinde de kullanıma uygun
Lulemom Rukiyeklc iç yatak boyu 110 cm. 4 yaşa kadar rahat kullanılır. Ben 2-3 yaşında gelince oda yapıcam.
5432 Rukiyeklc ben park beşik aldım. Mobilya beşiği kullanışlı bulmuyorum işin bittiğinde ortadan kaldırayım desen yer kaplıyor park yatağı istediğin yere götürebiliyorsun. Bu yönden çok rahat.