Kızlar 28+1 haftalığız çok şükür ama sağıma soluma sadece gece yatıyorum oda mecburiyetten ama çok zorlanıyorum gündüzleri ayağımın altına yastık alıp çoğunluk sırt üstü yatıyorum doktoruma da hiç sormadım aranızda soranlar oldu mu bebeğime zararı olur mu çok ağrım oluypr sağa sola yatınca en rahat sırt üstü yatarken ya