beni bazı arkadaşlar tanıyacaktır yaptığım yorumalrdan yada açtığım postlardan 1.buçuk senedir anne olmak istiyorum ve olamıyorum çünkü çikolata kıstım var ve aşırı sancılı geçiyor hayatimi düzenimi etkiliyor anne olmama izin vermiyor. kimine gore çok kısa süre gelebilir 1 buçuk sene nice seneler bekleyenler var evet ama herkezin derdi tasası içinde ki yaşadığı kendine pazartesi günü ameliyat oluyorum kıstım alincak tüplerime bakılacak 2 ay dinlenicem ve ardından hemen aşılama 2 kere denenecek sonra direk tüp bebek başlanacak inşallah ilk seferde tutar aşılama 🙏🏻 çok karışık duygular içerisindeyim heyecanliyim mutluyum korkuyorum hepsini de yaşıyorum göze aldım her şeyi çünkü yumurtaliklarim kalitesi rezervi düşecek ama bu kist belası beni beter etti aşırı sancılar içersindeyim sürekli yeni bir umut yeşerdi içimde sanki 3 4 aya bebegim benimle büyümeye başlayacak gibi aşırı da heyecanliyim dualarınızı eksik etmeyin lütfen rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın rabbim hepimizin yardımcısı olsun 😌😌⚘⚘⚘♥️♥️♥️