kinandolay Kızlar merhaba 39+1 deyim. Geçen hafta çatı muayenesi oldum akıntı felan yoktu, bugün tekrar oldum baya akıntı geliyor beyaz. Açılman yok dedi doktor. Nişan gelmesi gibi bişey mi bu acaba beyaz sulu toz gibi üstü