Yildizanne en iyisi sudokrem ama içeriği pek temiz değil. Ama maalesef çom pişik olunca başka şeyler pek işe yaramadı. Bir de yurtdışından aldığım desitin mavi olan vardı o da iyiydi. Ama burdan aldığım desitin aynı etkiyi göstermedi. Mustela, bephantol de denedim onlarda çom işe yaramadı.