Bersu26 Annemin köpeği var şu an 16 yaşında. Hala evde günübirlik olsa bile tek kalınca ağlar. Küçük ırklar böyle maalesef. Yapılabilecek en iyi şey köpek eğitmenlerinden yardım almak olur. Biz kendimiz eğitim vermeye çalıştık ama küçüklükten beri el bebek gül bebek büyüdüğü için yapamadık. Başka biri olursa eğiten kişi daha iyi olur. Biz artık geç kaldık yaşlandı, dişlerinin hepsi döküldü, gözleri fazla secemiyor. Hastalık vs yok çok şükür ama yaşlılık işte 😔