Merhaba Arkadaşlar;
bugün ilk tüp bebek denememi gerçekleştirdim.Toplam 8 yumurtam olmuştu.5. Güne 3 tanesi geldi çok şükür🙏🏻2 si transfer edildi biri donduruldu.Doktorlarım yumurtaların çok sağlıklı olduğunu ve transfer sırasında da hiçbir sorun yaşanmadığını söylediler.6 haziranda kan vereceğim,şu an dinlenmedeyim🥰Peki yaptıran anne adaylarına bir sorum olacak;pozitifi gördükten kaç gün sonra kese ve kalp atışı için gitmiştiniz?Süreçlerinizi yazarsanız çok sevinirim🙏🏻