prensesannesi__ Kızlar amniyon sıvısı fazla dedi doktor bunu düzene nasıl sokucam kendi doktoruma değil başka doktora gittim ama bilgi vermedi bana nasıl düzene girer bilmiyrm bilen varsa benle aynı durumda olan varsa bilgi verirmisiniz 🤲🤦
Hefe prensesannesi__ kaç haftalıksınız erkense fazlalıgı alıyolar diye biliyorum bi arkadasım oyle olmuştu bende 36. Haftamda bebek hareketleri az diye gittim fazla cıktı doguma az kaldı diye sorun olmaz dediler birde su fazlalıgı seker yüksekliginden oluyormuş
Gururunannesi prensesannesi__ bnmde suyum fazla şekerim de yok anlamıyorum ki. Doktorum sorun teşkil etmiyor dedi. Sadece çok hareket etme erken doğum riski var dedi. Bilmiyorum
aslannaz21 prensesannesi__ canm gunaydin benimde fazlaydi seker den suphelendik ve maalesef cikti diyet yapiyorm normale dondu sende hamur isi tatli patates pirinc makarna tarzi seyler yeme duzene girecektir seker yukleme yaptirdin mi belkide sekerin vardir ondan fazladir
prensesannesi__ Hefe 24 haftaligim şuanda ne yemem gerekiyo neyden uzak durmam gerekir hiç bir bilgim yok tedirginlik var haliyle korkuyorum da 😔
Buse_00 Bana da başından beri şu fazla diyor…. seker falan da çıkmadı devamli diyet yap diyor bazen dikkat ediyorum…. az olmasjn da fazla olsun erken doğum olabilir vs dedi ama sanmam yaaa bj sorun olacağını
prensesannesi__ Buse_00 bana da diyet yap dedi ama doğru düzgün neyden uzak durmam gerekiyo söylemedi
Hefe prensesannesi__ doktorundan yeterli cevap alamazsan baska bi doktora daha git ihmale gelmez diye düşünüyorum seker yüklemeni yaptırmıssındır diyabet yoksa farklı bi sebepdendir inşallah düzene girsin bu yavrular anne karnında baslıyolar bizi korkutmaya🙄
prensesannesi__ Hefe henüz yaptırmadım Haziran ayında yaptiricam onu özele gidiyorum normalde devlette yaptırmıştım detayliyi ama özelde yaptiricam yine tekrardan
prensesannesi__ Gururunannesi bana hiç bişey demiyoki dese onu yapicaktim kendi doktoruma gidince artık bı yol izliycez
prensesannesi__ aslannaz21 Daha yaptırmadım haziranın ilk haftası doktoruma gidicem kontrole o zaman yaptiricam şeker yüklemesi nasıl yapiliyo acaba ya
aslannaz21 prensesannesi__ sanirim kiloya gorr veriyolar bana kac kilosun diye sormustu 70 dedim 75mg verdi çalkalanmis elmali gazoz düsün iciyosn ama ondsn once aclik sekerini ölcuyo sonra icecegi ictikten sonra 1. Saat ve 2.saat sekerine bakiyo insallah cikmaz ya gebelikte diyet cok zor
prensesannesi__ aslannaz21 aynen gerçekten ben açlığa hiç dayanamiyorum bide diyet derse naparim bilemiyorum ya 😒
aslannaz21 prensesannesi__ 3aydir yapiyorm diyet allahim ne zormus bazen aglayasim geliyo tatli yiyemiyorm diye yiyorm ama bi lokma nereme yetsin ki az kaldi allhin izniyle 38+5olduk elhamdulillah son gunleri sayiyorm