Ilkayy bnde orda yaptırdım ama kısa sürdü ya teker teker kalbini kalbinin odacıklarını midesini mesanesini bağırsaklarını damağını dudağını gösterdi sırtı dönüktü foto için bi yarım saat dolan gel çikolata flan ye fotoğrafını tam yakalayalım diye gittim geldim öyle çekip verdi damarlarımda tıkanıklık varmış orda öğrendim baktığı herşeyi raporlayıp kağıtta veriyo işte fiyat olarak en uygun yerlerden biri bidaha olsa gitmem ama 😄fena sayılmaz