Cennetmm şuan 17 haftanın içindeyim. Dediğim gibi bilmeden yapmıştım bende. Bizim gelin geçen sene hamilelikte bayılıp yere düşmüştü. Onunda yüz kısmında kırıklar vardı bunların tespiti için mutlaka film çekilmesi gerekiyordu ve çekildi. Çok şükür bebeği doğdu bir sorun olmadı. Kendinizi strese sokmayın. Rabbim korusun inşallah. Doktora gittiğinizde tekrar sorun, tam doğru yanıtı o vericektir. Kendinizi ve bebişinizi üzmeyin 🌸