atlasinannesii korkmazkubra genelleme bi çok şeyini aldım da dün eczaneden göğüs ucu kremi aldım 10 ml parmağım kadar boyu yok ama 73 lira allahım içime oturdu resmen
Sedakbyk korkmazkubra suan 31+3 cinsiyeti ogrendigimden beri yavas yavas almaya basladim cok sukur eksikler bitti sadece depend kaldi🤣
Nurayademir korkmazkubra 31+5 olduk bizde ben de cinsiyetınden beri yavas yavas aldım bir şeyler ama eksiklerimiz var tamamlamaya çalışıyoruz 🤲🏻❤️
canserko atlasinannesii abo. Az daha verip gümüş kapak alsayddınıx bari hem kesin çözüm hem ömürlük :)
MEAsya atlasinannesii trendyoldan 40.ml lansinonh göğüs ucu kremini 80.50 aldım ben cnm eczaneler çok daha pahalı
CerenKurt9 Ben de 31+4um :) bugun bebek odasini aldik badana yaptik, tulleri fon perdesi hazir duvar stickeri hazir kiyafetleri ayni sekilde ama eksik bitmiyor ve gercekten hayat cok pahali 3-5 cocuk yapilmaz :)
Sweethommie Melikekpln normalde 39 giyerdim 40 terlik aldım olmadı iade ettim 😂 en son japon pazarından 42 numara banyo terliği alıp gidicem galiba
BegumIscanTunc korkmazkubra 31+2 haftalığız şuanda bir tek anne yanı besigimiz eksik onuda Haziran sonu gibi Alicam Allah’tan diyorum hazırlığa erken başlamışımda bitmiş şuanda herşey çok pahalı günden güne daha fazla zam geliyor sanki benim bir kaç ufak eksiğim kaldı onun dışında herşey tamam 🤭 bugünde evimin badanasi bitti annemle kardeşimin eşi sağolsun temizleyip yıkayıp yerleştirdi şimdi bebeğimin kıyafetlerine geçiş yapıcaz hayırlısiyla inşallah 🤲🤲🤲 Rabbim sağ sağlim dünyaya getirmeyi nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲🤲
tugbaoztrk korkmazkubra 32+2 olduk çoğu şey hazır 😊💙 Beşik hazır hastane çantası da hazır sadece bı kaç eksik var hastane çantasında
Buse_00 Temmuz sonu kurban dan sonra gözüküyor bakalim…. valla 0 3 ay 4 5 tane tulum 2 5 li hastane çıkışı aldim 3 6 ay aldim genelini zibinda 4 5 tane 03 ay gerisini 3 6 ay aldim 3 tane penye yelek aldim…. 2 3 tane de 3 6 ay alt üst aldim…. tulumlarin içine yeni doğacak üşür diye 0 3 ve 3 6 ay tayt aldim….. suan cok sicak geliyor bana nasıl giyecek o taytlari desem de kışın almistim😁😁😁 besik park besik aldim tasinma durumumuz var ne zaman belli değil tepe tepe yatsın dedim 3 4 sene 😇 doktorum da iri olacak yeni doğan alma dedi…. sampuan vs hepsini sebamet aldim…..buyuklu küçüklü 3 tane kilotlu corap aldim….kendime biri kısa biri uzun kol biri elbise sabhlikli 3 gecelik aldim…. hem hazır hem yun yorgan yaptik bakalim 30+5 olduk binlerce şükür hersey hazır bi bal kızım saglikla gelmesi kaldi
korkmazkubra Buse_00 maşallah canım bizimde ufak tefek var eksiklerimiz benimde temmuz sonu gözüküyor doğum ben kısa kollu sort şeklinde olan tulumda aldım zaten havalar çok sıcak olur biraz toparladıktan sonra kısa kollu giydirirz diye düşünüyorum.
Bktasln Buse_00 benimde doğum ve hazırlıklar seninle neredeyse aynı valla busecim. Ama park beşikte kararsız kaldım.tam randımanlı sallanmaz diye tedirginim.marka vs de ortada kaldı düşüncelerim
Haticekskn Sadece bi gecelik takımı aldım. Hamileliğimi ablama söyledigimden beri her şeyi indirimden aldı sağolsun. Ben onun kadar yapamazdım..
Bedistelek 32+4 tek eksik bebek bezimiz kaldı onda da kararsızım ne alacam diye. Doğum da 19 temmuz bı aksilik olmasa inşallah 🤲
Munzurrrrr Bedistelek molfix alıcam ben araştırmalarum sonucunda ve en iyi fiyatı da migros ta 2. Ye %25 indirim var
Senaa-5454 Bedistelek benimde 19 temmuz gözüküyor doğum tarihim ben sleppy bio natural bezini aldım küçük paket pişik yaparsa degistiririm diye
canserko Bedistelek youtube da bezleri kıyaslayarak analtan videolar var oradan fikir edinebilirsiniz bende netice olarak prima premium aldım
atlasinannesii canserko bak o da Başka bi acı salak gibi sonradan aklıma geldi üstüne bi 50 eklesem çok da kaliteli kapaklar varmış ama işte geç fark ettim
Minigim-ben canserko merhaba krem yerine mi kullanılıyor gumus kapak? Ben almadım henüz, ona göre alayım diyorum 😊
canserko atlasinannesii olsun dene yanıl pata küte başa geldikçe öğreniyoruz napalım. Krem işe yarasın da bari değsin💐
atlasinannesii canserko aslında göğüs uclarmda şu an sorun yok inşallah doğurduktan sonra da sorun olmaz da Binevi boşuna almış olurum